عباس چمنیان، هدایت تیم ملی نوجوانان را بر عهده گرفت تعیین تکلیف وضعیت مربی مشهدی روی نیمکت خیبر در هفته جاری | مهاجری ادامه می‌دهد؟ کمتر کسی از کشتی بانوان اطلاع دارد | مسئولین از ورزش بانوان حمایت بیشتری داشته باشند نکونام به دنبال یک دستیار خارجی در استقلال تداخل بازی‌های یورو ۲۰۲۴ با مناظرات انتخاباتی | علاقه‌مندان به سیاست بر سر دوراهی! پیشنهاد پرسپولیس به کارلوس کی روش؛ شایعه یا واقعیت؟ قرعه کشی مرحله مقدماتی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا چه کسی جایگزین اوسمار می‌شود؟ اسکوچیچ _ پرسپولیس منتفی شد؟ فونسکا رسما سرمربی میلان شد بنزما در الاتحاد ماند! ترکیب احتمالی آلمان برابر اسکاتلند در یورو ۲۰۲۴ | نسخه ناگلزمان برای افتتاحیه + عکس دایی و باقری در تیم منتخب بهترین گلزنان جهان + عکس تاریخ و ساعت بازی آلمان و اسکاتلند در مقدماتی یورو ۲۰۲۴ | شروع هیجان اروپایی راگبی، برخلاف فوتبال، فرصت زیادی برای دیده‌شدن ندارد بیرانوند همچنان به دنبال افزایش قراردادش با پرسپولیس ادعای اسکوچیچ: از فولاد پیشنهاد میلیون دلاری داشتم!
سرخط خبرها

توقف خانگی پاری‌سن‌ژرمن مقابل تیم رده نهمی

  • کد خبر: ۲۱۶۵۶۴
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸
توقف خانگی پاری‌سن‌ژرمن مقابل تیم رده نهمی
صدرنشین لیگ فرانسه در دیدار خانگی مقابل تیم رده نهمی رمس متوقف شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در یکی از مهمترین دیدار‌های هفته بیست و پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ فرانسه، تیم صدرنشین پاری‌سن‌ژرمن در ورزشگاه پارک‌دوپرنس به مصاف رمس رفت و مقابل میهمان خود ۲ بر ۲ متوقف شد.

در این بازی یونس عبدالحمید (مدافع حریف) در دقیقه ۱۷ و گونزالو راموس در دقیقه ۱۹ برای PSG و مارشال مونتسی در دقیقه ۶ و عمر دیاکیته در دقیقه ۴۵ برای میهمان گلزنی کردند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که کیلیان امباپه باز هم روی نیمکت پاری‌سن‌ژرمن نشسته بود و از دقیقه ۷۳ به میدان رفت.

پاری‌سن‌ژرمن با این تساوی ۵۶ امتیازی شد و صدرنشین‌اش را تثبیت کرد. تیم رمس نیز با ۳۵ امتیاز از رده نهم تکان نخورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->